Wednesday, April 8, 2009

Being A Coach...




Assalamualaikum... skrg da pkul 12.30 a.m... bru plan nak tido awal... Mira sruh trained dia debat jap.. dia nak jadi pembangkang... saya kna jd pihak kerajaan... kna bg izin laluan kat dia plak.. da la saya x besa debat.. last pun time f4.. pas2 debate.. snang skit.. x brbunga-bunga... last2 msing2 da confuse.. sape yg krajaan, sape yg pembangkang.. confuse2..


dah.. dia brtapa atas almari plak dah.. pning kpala gua.. Yang Berhormat... Yang Berhormat... k.. skrang muka blur plak.. saya dok mnatap laptop smbil mdngar, bg idea, bg izin laluan.. baik saya yg g brtanding.. ish..


x pe la.. nak smbung pnderitaan.. adiozz.. da kna jd pmbangkang plak dah..



1 comment:

  1. lek jgn pening2

    makan panadol

    ckp mira aq wish dy luck

    aq spatut dtg tolong debate but heck lotsa things to do

    soz ya

    ReplyDelete