Tuesday, May 5, 2009

Tag From Megat...









YeAh!!! AwArD kE-2 dLm 2 HaRi
BrTuRuT-tUrUt !!!
TaHniAh FaRhAnA Di AtAs PeNcApAiAn Yg CeMeRLaNg....





d@ rules...




1. Copy award di atas untuk diletakkan di blog anda..






2. Nyatakan 5 fakta menarik tentang pemberi award ini..


MEGAT RIDHWAN

1. x knal sgt ar dgn bdak nie....


2. prnah ke aku ckap dgn ank?? hehe...


3. x bape btul skit... neuron2 dlam otak brmasalah...


4. wahhh... MT prefect 2.... hebat2...


5. seorg hamba Allah yg mmpunyai spsang mata, kaki n tangan yg smprna... alhamdulillah...






3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya..



1. tgk tv.... pling bez The Biggest Loser... trasa giler...


2. arrr... surf internet... myspace, fs, mail, blog....


3. baca English novels... Malay novels nie jiwng karat sgt... geli sesangat...


4. bab drift bg kat saya la.. payah nak slamat skit...


5. life x sboring Megat... hepi la gak...


6. hang out dgn kngkawan... pg la mna2... jlan saja...


7. ska mlancong... weyh, Megat.. ank ingat aku cop duit ke?? Passprt aku bla mati pown aku x check.. seb bek ank btau.. nak g check sat...


8. mlas kemas rumah... mlas siram pokok... sure kna sound tiap2 ari.. aloiii...


9. SMS.... bkan ska mencari susah.... saya bdak baek....


10. bek skit dr Megat... x tido dlm kelas... trsengguk-sengguk je... haha...





4. Anda perlu memilih 10 penerima award seterusnya dan describe tentang mereka..





1. Megat -> bdak yg x prnah ckap dgn aku slama 2 thn kat SAINA... rasenye la..


2. Afiq -> gelaran Mr. Monyet ank x dpat aku buang... sori TUAN!!!


3. Pak Yeh -> jgn lpa kat aku bla da smpi sna.. jgn lpa sgala kertas yg ank bling kat aku dlm


kelas.. nak antar mesej sbg pngganti SMS... hehe..


5. Fauzan -> aku x jamin bley siap msak maggi utk ank la... awat x dtg awal2... kan aku da nak g UIA...
6. Xuen Adyla -> relax ar... byak pluang g...


7. da x da calon...


8. x da calon lg...


9. x da lg...


10. rasenye da x de lgsg calon...




5. Jangan lupa melawat blog kawan anda dan meninggalkan komen yang menyatakan mereka telah di tag..

5 comments:

  1. cik farhana
    nk aku tmbh ke info sal mgt
    haha
    XD

    ReplyDelete
  2. aq mmg chill

    tapi biasa la beb nangis seyh

    aq byk A xdpt

    yg xda A dpt lak

    ketidakadilan dunia

    tapi aq lagi sian kat renu...
    dy broken hearted sgt..
    yela matrix xdpt..
    then upu nak buat rayuan pon dy ckp non malay susah la

    thx anyway

    ReplyDelete
  3. ouh..thanks byk2 sbb trima award ni..

    ReplyDelete